Mi ordenador no reconoce la Silhouette cameo 3

Updated on 11 julio, 2018 in General
5 on 10 enero, 2018

Buenos días! hace unas semanas que mi silhouette cameo 3 no me reconoce el bluetooth, la conecté al ordenador y seguí trabajando, ahora de repente sin hacer nada distinto no me la reconoce estando igualmente conectada al ordenador. Me saleu un mensaje que me dice: “la base de corte seleccionado es demasiado amplia para usarla con el dispositivo específico de silhouette. Elija una base de corte compatible y vuelva a”

he actualizado el sofware y sigue dándome el mismo problema, necesito ayuda!!

Gracias!

• Liked by
Reply
0 on 10 febrero, 2018

Me sucede el mismo error a mi y no puedo trabajar, supiste como solucionar tu problema??

• Liked by
Reply
Cancel
0 on 30 marzo, 2018

Buenas tardes, me ha surgido el mismo problema que ustedes, ¿llegaron a solucionarlo? Gracias.

• Liked by
Reply
Cancel
0 on 30 marzo, 2018

Buenas tardes, me ha surgido el mismo problema que ustedes, ¿llegaron a solucionarlo? Gracias.

• Liked by
Reply
Cancel
0 on 25 junio, 2018

El mismo problema, veo que no lo solucionan

• Liked by
Reply
Cancel
0 on 11 julio, 2018

Es importante que prueben el desinstalando completamente el Silhouette Studio y volviendo a actualizar su ultima versión.

Removing the Application:

1. Restart the Computer
  2. Press the Windows key (lower left, between CTRL and ALT)
  3. Type in Control Panel
  4. Press Enter
  5. Select the option for Programs > Programs and Features
  6. Select Silhouette Studio
  7. Select the option for Uninstall at the top of the list

Removing the Folders associated with Silhouette Studio:

1. Press the Windows key (lower left, between CTRL and ALT) and the R key on your keyboard simultaneously
  2. Type %programdata% into the Run box
  3. Press Enter
  4. Delete the folders below, along with their associated sub-content
    • com.aspexsoftware.silhouette_studio.8
    • com.aspexsoftware.silhouette_studio.license
    • boost_interprocess
  5. Press the Windows key (lower left, between CTRL and ALT) and the R key on your keyboard simultaneously
  6. Type %appdata% into the Run box
  7. Press Enter
  8. Delete the folder below with its associated sub-content
    • com.aspexsoftware.silhouette_studio
    • com.aspexsoftware.silhouette_studio.helper
    • com.silhouettesoftware
  9. Empty the Recycle Bin
  10. Restart the computer

Re-installation:

1. Download and install the latest version of Silhouette Studio from http://www.silhouetteamerica.com/software/silhouette-studio
  2. Open the Silhouette Studio software
  3. Upon opening the software, you will be prompted to register the tool, which you may skip by selecting Continue AND Already Registered.
  4. Recover any previously downloaded content as directed at http://www.silhouetteamerica.com/faq/solution/249
  5. Re-apply any License Keys as directed at http://www.silhouetteamerica.com/faq/solution/silhouette-studio-designer-edition-overview (if applicable)
  • Liked by
Reply
Cancel